Klacht: Nalaten inspannigsplicht om kwijt geraakt pakket intern op te sporen

op 19 mei 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Hoi,
Ik heb op 10 april jl een Nintendo Game console geretourneerd. Helaas ben ik het retourbewijs kwijt. Iets wat POSTNL op bijzondere wijze niet kan reproduceren (klacht 2). Post NL en OTTO verwijzen naar elkaar. Otto start geen intern onderzoek bij afwezigheid retourbewijs. Ik vraag niet om geld of een vergoeding. Ik vraag om hulp om intern een vermist artikel nummer op te sporen. Het is via het antwoord nummer naar Zwolle gestuurd. Is het daar bijvoorbeeld wel of niet aangekomen? Het steekt mij dat OTTO niets doet om mij te helpen. En mij ondertussen wel ongewenste SPAM folders opstuurt met aanbiedingen. Groet, Madelon

Wanneer intern onderzoek door Otto wordt gedaan of en waar de game console vermist kan zijn geraakt. Ik hierover netjes wordt bericht.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 19 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Klant via mail antwoord gegeven. Zonder retour bewijs kunnen wij geen onderzoek opstarten, wij hebben de codes nodig die op het retour bewijs staan. Wij willen heel graag de klant helpen maar dan hebben wij echt het retour bewijs nodig. Zodra de klant dit aan ons overhandigd starten wij gelijk een onderzoek. Met vriendelijke groet, OTTO klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door madelonolsthoorn