Klacht: Nakomen afspraken / Onvriendelijk,

op 19 september 2016 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Ik:

Komt u deze week nog in Terheijden voor mijn vriendin haar klikoombouw want na komende week gaat ze weer werken en wordt he moeilijker voor haar om thuis te kunnen zijn.
Zou wel perfect uit komen.
Op woensdag hele dag mogelijk
En op donderdag hele dag
Mogelijk

Hij:

Zoals ik ook a tegen u vriendin vanacht heb verteld, wordt de ombouw deze week niet bezorgd. Hij gaat deze week in productie en zal volgende week worden afgeleverd, Dit zal dan zoiezo op een vrijdag worden, aangezien dat mijn bezorgdag is. Ik neem contact op zodra hij klaar is om ee afspraak te maken

Ik:

Wordt hij nu pas gemaakt.
Terwijl u zelf al gevraagd had om hem te kunnen leveren. Dat is wel foute boel vindt ik,in mei betaald en nu pas gaan maken. Dan zou zo zeggen nu hij toch nog niet gemaakt is . Maak dan het geld maar terug vover op het volgende rekening nummer:

Tnv H B te Terheijden…..
Rekeningnummer ………
Bedrag € 438,-

Hij:

De levertijd gaat in vanaf het moment dat mij is gezegd dat hij geleverd kan worden. Het is niet mijn fout dat er 5 maanden over heen gaat. Ik heb meerdere keren gevraagd of ik al kan leveren. Het is niet mogelijk om de order te annuleren. Hij wordt zoals ik heb gezegd tegen u vrouw volgende week geleverd. En zodra hij klaar is neem ik weer contact op. Niet eerder,

Ik:

Dan kan zei niet heb ik u ook al laten weten.
Geen geld terug
Dan negatieve bericht op u Facebook profiel
Want ze roept al 2 weken
Graag geld terug hij moet toch nog gemaakt worden dus geen derfing voor u.
Dank u wel

Hij:

Ik zal u bij deze blokeren en alleen nog maar contact hebben met uw vriendin, fijne avond verder.

Ik = Alex Rijpers
Hij= Ton Baglieto

Laaielichter.

Graag geld terug.

Als de kwaliteit dan toch al niet goed is zoals blijkt uit de andere klachten hier.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 12:12 geantwoord

De klacht is opgelost. Klant heeft de kliko ombouw geleverd gekregen. Verder geen contact meer gehad met de klant. Ik ga er dan ook vanuit dat de klant verder tevreden is met het resultaat. Deze klacht kan op opgelost en verwijderd worden. Door de klant of door klacht.nl indien mogelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Apm64