Klacht: Nail en Fish beauty Lodge

op 10 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Goededag,

Enige tijd heb ik bonnen voor dr. Fish gekocht 2x 2 bonnen totaal 60 euro. Een paar weken geleden heb ik geprobeer om contact te zoeken om een afspraak te maken voor dr. Fish, echter zonder resultaat. Ze nemen bij Nail en Fish Beauty Lodge niet op en kreeg een mobiele voicemail. Na iets in te hebben gesproken en nog steeds niet teruggebeld te zijn heb ik contact opgenomen afgelopen donderdag 5 juli met Groupn, het zou worden uitgezocht en ik zou diezelfde middag teruggebeld worden. Vrijdag 6 juli nog niks gehoord te hebben, heb ik weer teruggebeld met Groupon en weer kreeg ik te horen dat het uitgezocht moest worden en heb mijn mailadres achtergelaten en zou een mail krijgen met evt een oplossing. Helaas vandaag 10 juli heb ik nog steeds niks gehoord en mijn bonnen zijn verlopen.

Wil graag geld terug en anders geldige bonnen zodat ik deze bij dr. Fish kan besteden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 26 november 2012 om 17:15 geantwoord

Beste Marja,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Marja Staal