Klacht: Nabestellen Faktum

op 10 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf april 2015 kijk ik dagelijks op de aftersale site omdat ik graag mijn faktum keukenfrontjes wil vervangen. Maar elke dag staat er bij kastje hoogglans wit 50 x 92 tijdelijk niet verkrijgbaar.

Nu heb ik ook al meerdere malen via messegner contact gehad maar niemand weet wanneer er weer wordt geleverd.

Aangezien er tot september nabesteld kan worden zou ik toch graag de kastfrontjes voor die tijd willen vervangen.

Kan iemand van Ikea mij hierover duidelijkheid geven en mij niet proberen af te schepen met dat ze het niet weten wanneer deze weer beschikbaar zijn zodat ik mijn keuken kan afmaken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het duidelijk is wanneer de fronten weer leverbaar zijn zodat ik mijn keuken kan afmaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Diana GN
x