Klacht: Naar gevoel

op 29 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Dinsdag 27 september ben ik zo dom geweest om 4 door mij betaalde artikelen bij de kassa te laten liggen bij jullie vestiging in Barendrecht. Bij thuiskomst direct contact opgenomen, nou ja geprobeerd in ieder geval. Hoe frustrerend is het dat je via Ikea Nederland jezelf door een flink aantal keuze menu’s moet worstelen om uit eindelijk te horen te krijgen dat je wachtende nr 9 bent….
Eindelijk kreeg ik een (overigens vriendelijke) mevrouw aan de telefoon die mijn klacht in behandeling zou nemen en doorsturen naar Barendrecht.
En dan …….hoor je niets meer. Dus zijn mijn artikelen waarschijnlijk door de klanten na mij mee naar huis genomen, ik hoop dat ze er veel plezier van hebben maar ik zou voor €25,- geen dief willen zijn.
Er werd alleen kontakt met me opgenomen als de artikelen gevonden zouden zijn..
Nogmaals, het is mijn eigen domme schuld geweest, het was rommelig was bij de kassa omdat de caissière die mij hielp ook steeds instructies moest geven aan haar collega die de kassa naast haar bemandde en ik worstelde met mijn net gekochte strijkplank.
Ik hoef mijn geld niet terug of wat dan ook maar ik heb er toch een onbehaaglijk gevoel aan over gehouden en denk dan steeds…….is er wel navraag gedaan en stuur even een mail, ook als er niets gevonden is.

Overigens ben ik een trouwe klant en dat blijf ik ook!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Verhoeven