Klacht: Naar bedrijf

op 01 december 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik had een uitgestelde betaling aangevraagd. Dit kost 24 euro. Echter voor ik gebruik ging maken van de uitgestelde betaling heb ik het volledige bedrag betaald en nu blijven ze facturen sturen dat ik nog 17 euro moet betalen. Als ik niet zou betalen gaat het naar een incasso bureau. Ik heb gebeld en kreeg ik er bijna geen woord tussen en meneer zei 3 keer dat het te maken had met kosten die ik niet betaald zou hebben. Terwijl ik niet eens gebruik heb gemaakt van de uitgestelde betaling. Erg jammer dit, je betaald toch ineens het hele bedrag en men blijft je lastig vallen dat ik moet betalen.

Ik ben pas tevreden als er duidelijkheid is waar die 17 euro voor bedoeld is. Zijn dit de extra kosten voor uitgestelde betaling, terwijl ik niet eens gebruik gemaakt heb van uitstel. Ik stel voor dat men die kosten voor de uitgestelde betaling niet rekent omdat ik er geen gebruik van heb gemaakt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 08 december 2016 om 15:28 geantwoord

Beste mevrouw Van der Arend,

Bedankt voor je bericht. In je bericht geef je aan dat je een betaalregeling getroffen hebt, maar geen gebruik hebt gemaakt van deze regeling.

Ik heb helaas geen inzage in de getroffen regeling en de betaling daarvan. De regeling is getroffen met mijn collega’s van de Precasso afdeling en zij kunnen je bij deze vraag van dienst zijn.

Ik raad je aan met hen contact op te nemen, ze zijn bereikbaar via telefoonnummer 0513-744117 of per mail via precasso@afterpay.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Monique
Klantenservice AfterPay