Klacht: Naams wijziging

op 11 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Gisteren met gezin naar vliegveld weeze waar we wilden inchecken voor vlucht naar alicante , maar onze kinderen mochten doorlopen maar wij niet omdat de namen op de tickets niet klopten want daar moest niet onze roepnaam maar doopnamen op staan zoals op id kaart en werden verwezen naar de servicebalie .
Die ging de tickets wijzigen en vertelde ons doodleuk dat het 320 euro koste ( dat is net zoveel als 2 tickets retour )en meteen cash moesten betalen , ik vertelde haar nog dat ik dit niet wist en ook nergens had zien staan en dat we ook vaste plaatsen hadden in vliegtuig en dat ik het niet normaal vond dat ik alleen voor een naamswijziging 320 euro moest betalen , maar hielp niks , dus we moesten wel betalen anders moesten wij met de kindren thuis blijven .
De kinderen hebben gelukkig geen doopnamen anders hadden we 4 keer naamswijziging moeten doen .

Als wij minimaal 200 euro terug krijgen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @1969