Klacht: Naams wijziging

op 17 juni 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen goede namen ingevuld toen ik een reis boekte.
Nu na diverse chats voor verandering van naam wordt ik steeds verwezen
na de kosten die ik voor de naamsverandering moet betalen.
En ik dat online moet doen.
Het zijn twee namen waardoor ik 2 x 110 euro moet gaan betalen.
Dat is toch belachelijk voor worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de namen voor een redelijk bedrag gewijzigd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld alleen wat administratiekosten van 10 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hettdemi