Klacht: naam van overleden vrouw, i.p.v. mijn naam.

op 11 september 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere keren gevraagd om de naam van mijn overleden vrouw uit het systeem te halen. Ik heb mij zelf, Piet Breman, aan gemeld, en mijn profiel gemaakt, en als ik nu in log krijg ik de gegevens van mijn vrouw te zien, die nog verkeerd zijn ook.Zij heeft n.l. nooit op de Bilderdijkschool gezeten. Ik hoop dat u die gegevens wilt verwijderen en de goede gegevens daar voor in de plaats wilt zetten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als alles is recht gezet, anders verzoek ik u alles te verwijderen, en mijn gestorte geld bedrag retour te willen sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Schoolbank.nl

2 maanden geleden - Beste meneer Breman, Bedankt voor uw bericht. Onze helpdesk heeft uw vraag al opgepakt en opgelost. Groeten, Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door breman@kabelfoon.nl