Klacht: naam op de ticket niet overeen met haar geboorte naam. Ipv kros staat nu Lucille Jacqueline pelhan

op 28 november 2016 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vrouw heeft woensdag 23 november een ticket geboekt via cheaptickets bestemming via airberline naar Curaçao.
Haar getrouwde naam staat vermeld op de ticket ipv haar meisje naam
Nu is achteraf gebleken dat dit niet meer gewijzigd kan worden kosten €1100 ticket kwijt ?
Zij heeft hierover contact opgenomen met een medewerker van cheaptickets deze mevrouw was heel erg onaardig aan de telefoon en liet gelijk weten dat wij een nieuwe tickets moesten boeken. Wij staan op het punt om met ons gezin voor twee weken op vakantie te gaan.
Mijn vrouw heeft met tranen in de ogen gebeld om te vragen of cheapticket hier wat aan kan doen. Hun antwoord was dat dit in de voorwaarden staat en dat wij een nieuwe ticket moeten kopen.
Wij vinden deze behandeling heel erg vervelend en droevig dat wij op deze manier als klant worden behandeld.
Het geld voor een ander ticket hebben wij niet
Ik haar man, mijn vrouw en dochter van 10 jaar hebben drie tickets via cheapticket geboekt alleen mijn vrouw haar naam is niet correct vermeld
Wie kan ons graag hiermee helpen omdat dit haar voor het eerst is overkomen.
Onze vakantie staat gepland voor vertrek 18 november 2016
Gr jerry

Wij zijn pas tevreden als cheaptickets onz kan helpen de naamswijZiging te laten aanpassen zonder dat wij hiervoor een nieuw ticket moeten kopen.
En dat wij als gezin op reis kunnen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bigi50