Klacht: na vier weken nog steeds geen ipad mini (telegraaf)

marcus83 op 21 november 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

24 nov is mijn twee jaarig contract ingegaan bij de telegraaf
de telegraaf verwijst in de bevestegings mail dat binnen twee weken er een mail naar mij zou worden verstuurd met daar in de code/link om de ipad mini te bestellen

tot mijn verbazing heb ik na 4 weken geen enkel bericht nog mail van hun ontvangen over dit voor geval ik heb zo een aantal keren klanten survice gesproken die vervolgen blijven zeggen dat het in orden gemaakt zou worden en ik binnen enkelen dagen het mailtje zal ontvangen wat tot op heden niet is gebeurd en we zijn nu al 4 weken verder het is een slechte zaak ook heb ben ik verbaasd dat in het bedrijf zelf niemand weet wat er aan de hand is en alle medewerkers die ik heb gesproken zo een eigen verhaal een eigen verhaal er op na houden ..kort om slechte heeluuh slecht zaak van de telegraaf

de link sturen per direct

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:06 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant.

Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door