Klacht: Na update product niet meer te openen

op 13 oktober 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 23 oktober 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Het spijt ons zeer dat u problemen ondervindt bij het openen van uw fotoboek. Wij hebben op 13, 14 en 17 oktober contact met u gehad via e-mail en chat. Wij willen het probleem dat u ondervindt graag verder onderzoeken. Hier hebben wij nog aanvullende informatie voor nodig. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd waarin wij deze informatie opvragen. Zodra wij een reactie hebben ontvangen, zullen ons uiterste best doen om een oplossing te kunnen bieden. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen via e-mail.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Lisanne 08