Klacht: Na update product niet meer te openen

op 13 oktober 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 23 oktober 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Het spijt ons zeer dat u problemen ondervindt bij het openen van uw fotoboek. Wij hebben op 13, 14 en 17 oktober contact met u gehad via e-mail en chat. Wij willen het probleem dat u ondervindt graag verder onderzoeken. Hier hebben wij nog aanvullende informatie voor nodig. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd waarin wij deze informatie opvragen. Zodra wij een reactie hebben ontvangen, zullen ons uiterste best doen om een oplossing te kunnen bieden. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen via e-mail.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Lisanne 08