Klacht: na update ios 11 loopt accu snel leeg

op 27 december 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

a de update van ios 11 loopt de accu van mijn Iphone 6s binnen 2 uur leeg. Voor de update was ik super tevreden met mijn iphone 6s. Ik heb een afspraak gemaakt bij de apple store en mij werd uitgelegd dat mijn 6s te vaak is opgeladen waardoor de accu niet meer 100% kan presteren. Mijn reactie daarop was, dat ik mijn 6s vaker moest opladen nadat ik die update heb geinstalleerd. Op mijn reactie krijg ik geen antwoord, de oplossing is dat ik een nieuwe accu kan bestellen voor 90 euro, mijn 6s is 1,5 jaar oud en ik weiger geld uit te geven aan een bedrijf die bewust toestellen kapot maakt zodat de consument meer geld uitgeeft. Ik heb 1 uur en 30 minuten in de apple store gezeten om tot een redelijke oplossing zijn we niet gekomen. Hele slechte service van Apple, ik zal nooit meer een apple product aanschaffen.

ik ben tevreden op het moment dat de accu van mijn iphone 6s weer functioneert voor de update van ios 11

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike de Graaf