Klacht: na terug sturen produkt is alles afgehandeld maar geen geld ontvangen

op 29 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

We hebben betaald voor lampjes: €30.04 + douane €18.50 (waar we niet om gevraagd hebben, het zou gratis verzending zijn) + terugzenden lampjes €11.50 is totaal €59.04 .We hebben het dus teruggestuurd omdat we andere lampjes kregen dan besteld.We hebben al het mogelijk gedaan om het geld terug te krijgen, moesten het in goede verpakking terugsturen. Allemaal gedaan. Als laatste stond in de account : We hebben uw ticket met nummer 12542023 opgelost. Klikt u op de volgende link om ons laatste antwoord te bekijken.: en vanaf dit moment werkt onze account bij hun niet meer en kunnen we niet meer reageren .
Het geld zou zijn gestort, maar we hebben tot op heden niets ontvangen. We zijn dus bijna € 60,00 armer en hebben helemaal NIETS !!!

Graag zien wij dit opgelost

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:22 geantwoord