Klacht: Na retouren artikelen deels geld terug gekregen

op 08 maart 2020 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat de artikel niet wat ze beloofd hadden, had ik ze nettjes binnen 30 dagen op eigenkosten terug gestuurd. Na einig tijd hadden de goedkoopste artikel (wat je kon een kopen en de 2e voor de helft van de prijs kopen) de kosten terug gestoord.
Ik had meerdere malen gemaild ik kreeg maar een e-mail dat ze wel geld terug gestoord hebben (ja van een artikel!!).
Maar reageren verder niet.
Bellen ga ik echt niet doen!! Het is een 0900 nummer!!
Ik heb alles terug gepost zelfs de flut cadeau wat je mee krijgt en andere Reclame folders!.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze heb bedrag volledig storten en het liefst inc terug verzend kosten van ongeveer 9 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door monomeer