Klacht: na overstappen kan ik niet meer bellen met eigen nummer.

op 19 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks afgesproken bij het afsluiten van abonement bij telfort zou ik direct gebruik kunnen maken van mijn oude nummer, ik kreeg op 06-07-12 zelfs een SMS je van telfort dat ik mijn nummer weer kon gebruiken, niet dus, ellenlang wachten bij de helpdesk om er achter te komen wat er aan de hand is, ook bij een telfort winkel kon men mij niet helpen, ik heb een piepklein bedrijfje waar ik afhankelijk ben van een telefoon, onbereikbaar dus wel zie ik op mijn online rekening dat ik al geld verschuldigd ben bij telfort voor een abonement waar ik nog geen gebruik van kan maken, ik wordt er gek van en heb er spijt van dat ik overgstapt ben. Ook de opta en de geschillencommissie kon de mij niet helpen, wat moet ik in godsnaam nog doen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn oude nummer gewoon gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door motu