Klacht: Na overname Vebas

op 07 juli 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na overname Vebas niet te bereiken,reageren niet op emails,veranderen ongevraagd de wasbeurten van 1x per maand naar 2x per maand, het enige wst ze weer toesturen is het wasschema,heb ook per email opgezegd,zijn zeker omgevallen

Gewenste Oplossing:

Beeindiging contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Willem Beaux

3 maanden geleden - Contract per 14/7/2017 beeindigd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 20 september 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Beaux,

Wij hebben telefonisch contact met u gehad omtrent uw klacht en daarbij hebben we besloten om uw abonnement te annuleren. Per mail hebben wij u een bevestiging van de opzegging opgestuurd.

Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,
Team Cleanprofs

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Beaux