Klacht: Na overname Vebas

op 07 juli 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Willem Beaux

4 maanden geleden - Contract per 14/7/2017 beeindigd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 20 september 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Beaux,

Wij hebben telefonisch contact met u gehad omtrent uw klacht en daarbij hebben we besloten om uw abonnement te annuleren. Per mail hebben wij u een bevestiging van de opzegging opgestuurd.

Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,
Team Cleanprofs

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Beaux