Klacht: na overlijden moeder aanmaning zonder eerdere brieven

ireneburgman op 20 november 2017 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Op 1 maart 2017 is mijn moeder overleden.
vandaag (20 november 2017) kreeg ik een aanmaning voor de betaling voor heel 2017, inclusief administratie boete.
Na een telefoontje kreeg ik te horen dat de eerder brieven naar het oude adres van mijn moeder zijn gestuurd, en niet naar het adres van de ervan van.
Ik kreeg nu per mail de eerdere mail, maar ook die was niet helemaal duidelijk waarom er nog voor heel 2017 moet worden betaald, terwijl mijn moeder , helaas, maar 2 maanden heeft geleefd en gebruikt in 2017

Graag een duidelijke factuur, zodat duidelijk is waar precies voor wordt betaald, en de boete kwijtschelden

Het zou netjes zijn om 10/12 van het bedrag kwijt te schelden.

Het is voor mij (enige dochter) erg pijnlijk allemaal.
de brief was zo opgesteld dat het leek of ik een grote wanbetaler ben, ipv dat uw correspondentie niet goed is verzonden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door