Klacht: Na opzegging teveel betaalde abonnementsgeld niet retour ontvangen (4 maanden)

op 14 juli 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Na opzegging en beëindiging (na meer dan 8 jaar trouwe klant te zijn geweest) van het contract is het teveel betaalde abonnementsgeld van €42,06 na 4 maanden nog steeds niet retour ontvangen. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact gehad en iedere keer wordt aan mij beloofd dat het goed komt. Helaas heb ik er weinig vertrouwen in waardoor ik genoodzaakt ben om dit via klacht.nl aan te kaarten.

Wanneer dit bedrag op mijn rekening is bijgeschreven en ik een excuus mail heb ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Online

2 maanden geleden - Beste heer van Weel, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de vertraging, graag kijk ik voor u waar uw uitbetaling blijft hangen. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen heb ik meer gegevens van u nodig. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantnummer of postcode+huisnummer aan ons te kunnen geven via Klacht.nl? Met vriendelijke groet, Martijn Online.nl Expert Team

Reactie van de melder van de klacht mauvelaar

2 maanden geleden - 2594cp 51

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 17 juli 2017 om 14:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mauvelaar