Klacht: na opzegging nog steeds post over openstaande fakturen

geert Thissen op 24 maart 2017 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

begin 2016 hebben wij onze overeenkomst ( door KPN ) opgezegd.
De resterende facturen zijn door ons alsnog netjes betaald.
Vanaf maart beginnen ineens aanmaningen binnen te komen over een bedrag van 2053.91 euro. Van 2 facturen die wij nooit ontvangen hebben.
Na veel belpogingen ( meestal afgescheept door de baliemedewerkster) krijgen wij op 07-03-2016 rond 15.30 uur mevrouw Priska aan de lijn, die na veel zeuren mij verteld de openstaande facturen voor het afkopen van het contract en de verschuldigde boete zijn.
Wij hadden een overeenkomst voor 2 jaar en verder niks !!!!
op 25-04-2016 hebben wij de stichting Rechtswinkel venlo in geschakeld die direct een aangetekend schrijven aan ZT hebben verstuurd om de betreffende facturen boven water te krijgen, ZT ? geen reaktie !!!!!
vanaf 17 mei 2016 beginnen de aanmaningen weer binnen te stromen tot 31 sept 2016.
Daarna: totale stilte
op 02-03-2017 ontvangen wij ineens een brief van \\\”Payt incasso\\\” waarin de vordering ineens verhoogd is naar 2528.19 euro.
onze reactie aan payt: wij hebben nog steeds geen kopie facturen ontvangen.
Reactie Payt: 0
op 20-03-2017 ontvangen wij een mail van Payt dat wij de vordering binnen 1 dag over moeten maken.
Vandaag 24-03-2017 zijn wij door Payt in gebreke gesteld en krijgen nog een kans om binnen 5 dagen te betalen.
anders wordt deze zaak doorgespeeld aan een deurwaarder of advocaat.
wij wachten af !!!!!

wij vragen om te stoppen met deze onzin.
Wij hebben onze overeenkomst netjes op gezegd, en zijn ZT niets meer verschuldigd.

Graag excuses van de directie van ZT

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeTelefonie.nl

4 jaren geleden - Beste heer Thissen, Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. We komen graag tot een oplossing en daarom hebben we u telefonisch geprobeerd te bereiken. Helaas krijgen we geen gehoor. Zou u contact met ons kunnen opnemen? Met vriendelijke groet, Fleur Meesters, ZakelijkeTelefonie.nl

Alle klachten die gemeld zijn door