Klacht: Na omboeking geen voordeel van EarlyBirdBoeking

op 23 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vroeg geboekt, maar vanwege onduidelijke corona maatregelen toch maar vakantie omgeboekt. Op moment dat ik om wil boeken naar ander park en naar de prijs kijk van een ander huisje, zie ik dat het goedkoper is. Geen probleem; het geld krijg je terug of te gebruiken als voucher. Een paar punten ter verbetering:
– De €25 korting bij de eerstvolgende boeking als je je inschrijft voor de nieuwsbrief heb ik tot op heden nog niet gehad.
– Je kunt niet online omboeken. Daarvoor moet er perse gebeld worden met klantenservice.
– Bij omboeking is de optie voorkeursligging verloren gegaan.
– De omboeking via klantenservice medewerker gaat goed, totdat de medewerker meedeelt, dat ik maar € 100 in vouchers / tegoed krijg, terwijl als ik op de site kijk de huisjes goedkoper worden aangeboden. De medewerker legt uit, dat dat bedrag geldt voor als je nu boekt. Ik krijg de prijs, die er was ten tijde van mijn EarlyBirdBoeking. Op dat moment voelde ik me wel benadeeld. Dan heb ik een EarlyBirdBoeking gedaan en ik ga uit van de prijzen, die ik op dat moment op de site zie, maar daar mag ik geen aanspraak op maken.

Wanneer je omboekt, mag je uitgaan van de prijs, die je op de website ziet en waar de huisjes nu voor aangeboden worden. Het prijsverschil tussen datgene wat ik al betaald heb en wat het huisje goedkoper maakt, zou ik graag als tegoed/voucher zien.(voucher, die niet alleen voor het verblijf geldt, maar tot een jaar geldig blijft en anders wordt geretourneerd)
en ook een oplossing voor de €25 korting, in ook een voucher.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Kerstens