Klacht: Na niet op tijd opzeggen rekening.

op 01 juni 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd opgebeld,met dat ik iets gewonnen had. En zou een puzzel brein opgestuurd krijgen. Ik wilde het eigenlijk niet eens,want puzzel nooit.
En toen was puzzel brein binnen gekomen. En voordat ik het wist waren al twee weken voorbij,en was de tijd voorbij om het op tijd op te zeggen.
Maar vind het misleidend van dat je voor gelogen wordt dat je iets gewonnen hebt. En nu heb ik een rekening van 75 euro die nu al opgelopen is tot 6.50 meer.. Ik ben niet eens geintresseert in puzzel boekjes. En moet nu toch betalen. En ik kan het niet eens betalen.

Gewenste Oplossing:

Dat de rekening opgeschort wordt. En niet meer hoef te betalen. Ik ben totaal niet geintresseert in die onzin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 04 juni 2018 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door fusionatah