Klacht: na lang ge-emmer eindelijk een afgemaakte dakkapel en vervolgens lekkage:(

op 17 januari 2014 over budget dakkapellen in de categorie Bouwbedrijven

Op 23-01-2012 zou de dakkapel geplaatst worden.
Ze kamen die dag ook idd, maar ramen/glas ontbraken, verkeerde “glaslatten” bij zich, een kozijn dat niet klopte en later vervangen zou worden en horren die ze vergeten waren…..
We hebben lang moeten wachten en er werd erg laconiek gedaan. (Ze waren het vergeten) Tussendoor nog een keer met verkeerde horren gekomen, maar op 20-06-2012 zijn ze het dan eindelijk af komen maken.
Ondertussen leven we wel nog steeds met een kozijn met het openslaande raam aan de verkeerde kant.
(maar dat vonden we inmiddels niet meer heel belangrijk; hadden we misschien wel moeten doen)

Als ik iets zei werd het tegen mijn man op mijn hormonen gegooid ( ik was dus zwanger) de vriendelijkheid liet dus te wensen over.

Later zagen wij op het plafond van de kamer onder een van de kapellen een gele vlek. (wij kwamen helaas niet vaak op die kamer anders hadden wij dit wel eerder opgemerkt)Ook het logeermatras dat onder de gele vlek tegen de muur stond was kletsnat, evenals de babykleertjes die we van de oudste hadden bewaard waren onbruikbaar geworden en toen zijn wij eens verder gaan kijken.

Bleek dat de hele gipswand aan de achterzijde (bergruimte onder de dakkapel) onder de schimmel zat. Alle papieren (oa rittenpapieren die nodig zijn voor de belastingdienst om aan te tonen dat je je bedrijfsauto niet voor privegebruik gebruikt, lesmateriaal voor de school waar ik werk, etc etc waren onbruikbaar, je kon de boel uitwringen, we konden wel janken (en dat deden we ook)

Dit alles op 26-09-2013….vlak na het bericht dat ze failliet waren verklaard……wat hebben wij staan schelden!!! Wat baalden wij dat dit niet eerder door ons was ontdekt!!!!

Veel is verholpen/ gerepareerd en opgeknapt, veel is verloren……
Heel heel droevig, boos….sprakeloos….ik kan niet anders zeggen.

vergoeding van ontstane schade en reparatiekosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over budget dakkapellen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over budget dakkapellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ingrid klein