Klacht: Na een week nog geen levering

op 12 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, dinsdag kon ik het pakket verwachten en dus vrij genomen. Dinsdagmiddag werd plots het transport geannuleerd door vertraging van de chauffeur. Nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag, wederom vrij genomen…. Transport werd woensdagochtend geannuleerd wegens sorteerfout! Wederom zaterdag weer thuis gebleven omdat deze dag opnieuw was ingepland… nogmaals zaterdagmiddag de melding met een sorteerfout! 10 euro kwijt aan klantenservice kosten en 3 verlofdagen opgenomen… en nu nog geen pakket pfff

Als mijn pakket z.s.m. geleverd wordt en mijn klantenservice kosten vergoed wordt.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte mevrouw Roelse,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseR1985