Klacht: Na een maand nog geen reactie!

op 01 augustus 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Beste meneer, mevrouw,

Op 25 juni en 14 juli het onderstaande naar u gemaild.

Helaas tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen.

Dit lijkt mij geen goede klantenbinding.

ik vind het erg jammer om langer als een maand te moeten wachten op een reactie op mijn mail.

ik hoop dat u begrijpt dat de irritaties nu wel degelijk groeien.

Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

met vriendelijke groet,

Mevr. C. Renfrew

——————————————————————————–

Van:
Verzonden: vrijdag 14 juli 2017 10:17
Aan: klantenservice@jysk.nl
Onderwerp: FW: ordernumer 7L680101080617152640

beste,

Ik heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen op het onderstaande. Ik hoop dat dit in goede orde is ontvangen?

Mvr. C Renfrew

——————————————————————————–

Van:
Verzonden: zondag 25 juni 2017 06:31:07
Aan: klantenservice@jysk.nl
Onderwerp: ordernumer 7L680101080617152640

Beste,

Onlangs heb ik een bestelling geplaatst bij Jysk Heerlen. De bestelling betrof een slaapbank. Echter liep de bestelling niet naar wens.

Allereerst bleek het niet mogelijk de slaapbank via internet te bestellen. Hierdoor was er geen mogelijkheid om de extra PostNL service bij te boeken voor het meenemen van het afval na de levering. Dit is erg nadelig, omdat ikzelf alleen beschik over een scooter waarmee ik de grote verpakkingen niet kan vervoeren om deze af te leveren bij een millieupark of dergelijke.

De bestelling en betaling zijn voldaan op 8 juni en de bank stond gepland om de donderdag daarop, de 15e van juni, geleverd te worden. Één dag van te voren ben ik gebeld door een medewerker van Jysk Heerlen met het nieuws dat mijn bank een week vertraging had opgelopen, omdat deze niet geleverd kon worden vanuit het buitenland. Dit was niet alleen erg teleurstellend aangezien ik mijn oude bank al verkocht had en zodanig geen zitplek zou hebben, maar ook omdat vanaf 15 juni mijn familie een week zou komen logeren.

De reden van de aankoop van deze bank is dat ik eerder geen slaapplek aan mijn vrienden en familie kon aanbieden. Het probleem dat zich vormde met deze mededeling van Jysk Heerlen was dat er nu én geen gelegenheid was om te kunnen zitten, maar óók geen plek om te slapen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt geweest om een accommodatie in de omgeving te regelen. Een alternatieve accommodatie in Valkenburg valt absoluut niet in de lage prijsklasse. Dit leverde dus kosten op welke niet gebudgetteerd waren.

Buiten voorgenoemde punten om heb ik ook rekening moeten houden met de levering door 15 juni een vrije dag op te nemen. Nu heb ik op 22 juni ook nog een halve dag vrij moeten nemen, wat zowel voor mij als voor mijn werkgever onverwacht en vervelend was om te regelen.

Op de dag van levering kwamen wij er óók achter dat er voor de montage van het pakket een aantal stukken gereedschap nodig bleken te zijn welke ik niet in mijn bezit had en ook niet van op de hoogte ben gebracht ten tijde van de aankoop in de winkel. Hierdoor ben ik genoodzaakt geweest halverwege het uitpakken en monteren nog een trip te moeten maken naar de Karwei om de benodigde gereedschappen alsnog aan te schaffen. Wanneer verwacht wordt dat de pakketten zelf in elkaar gezet moeten worden, zou het fijn zijn als de benodigdheden hiervoor ook aanwezig zijn in het pakket of dat dit vermeld wordt tijdens de aankoop.

Jysk is een fijne keten, maar wegens mijn slechte ervaring bij Jysk Heerlen voel ik mij genoodzaakt op een kritische wijze na te denken of ik nogmaals gebruik zal maken van de service van Jysk.

Graag verneem ik van u een voorstel ter tegemoetkoming van de vervelende omstandigheden die zich hebben voorgedaan tijdens deze bestelling.

Mevr. C. Renfrew

Ik wens een gepaste compensatie voor deze ongemakken en de laksheid met een klacht. bv. een cadeaucheque of dergelijke

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

2 weken geleden - Beste mevrouw Renfrew, Wij begrijpen dat het vervelend is dat u geen reactie heeft ontvangen. Helaas hebben wij uw berichten noot ontvangen omdat het gebruikte e-mailadres niet klopt. Ons e-mailadres is klantenservice@jysk.com. Wat ontzettend vervelend dat de levering van uw bank vertraging had opgelopen en dat u hierdoor extra kosten heeft moeten maken. Wij pakken dit op met de manager van ons filiaal in Heerlen en komen zo snel mogelijk terug op uw verzoek. Vriendelijke groeten, Tari

Alle klachten die gemeld zijn door CherylR