Klacht: Na een jaar het bagageld nog niet ontvangen van Cheaptickets!

D. Clara op 10 september 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

januari 2020 heb ik met mijn familie 5 tickets geboekt naar Griekenland inclusief bagage erbij genomen. Wegens Corona dat plaatsvond in maart, was de reis helaas geannuleerd in augustus 2020 door de vliegmaatschappij. Na heen en weer mailen tot vier keer toe is het bedrag van de vliegtickets midden november 2020 teruggestort op onze rekening.

Enige wat cheap tickets niet aangaf was dat de bagagegeld er niet tussen zat. Na minimaal tien mails al heen en weer gestuurd blijf ik onderstaande mail steeds ontvangen. Er is al een jaar voorbij en niks ontvangen of niks concreets! annuleringsnota CHNL-17523103

Dear Maria,

We apologize for the inconvenience caused.
We are still awaiting luggage refund , please wait until it gets processed.

Thank you!.

Gewenste Oplossing:

Als cheaptickets concreet aangeeft wanneer ze het bagagegeld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Clara