Klacht: Na claim van diefstal geen gehoor

op 20 maart 2017 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 maart heb ik het formulier ingevuld waarin ik aangaf dat mijn telefoon gestolen is. Na erachteraan mailen kreeg ik de vraag of mijn adres klopt. Na een bevestigend antwoord van mijn kant met de vraag hoe het verder precies zit heb ik geen antwoord gekregen. Ook op verdere mails is niet gereageerd.
Bij de telefonische klantenservice geven ze aan dat ze het naar vinden maar dat ze geen contact kunnen leggen met de mensen van de administratie die hierover gaan en hun mails ook niet beantwoord worden (bizar). Op mails wordt niet gereageerd. Wat een waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een telefoon in mijn handen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kimdevries1