Klacht: Na bijna 3 maanden nog geen werkend systeem

op 23 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bijna drie maanden nadat het abonnement administratief is opgeleverd is werkt het niet naar behoren. Opnemen van uitzendingen lukt niet en bij stilzetten loopt het systeem vaak vast, zodat deze herstart moet worden en de vastgezette uitzending dus voorbij is. Zorgt voor veel frustratie. Dat er alleen maar live tv gekeken kan worden en dan nog met onderbrekingen. Klacht is gemeld, maar bij klantenservice krijg ik de melding dat het bij de technische afdeling ligt en zij niet kunnen doen. De technische afdeling is niet bereikbaar en ik moet gewoon geduld hebben. En ja 3 maanden vind zij ook wel lang. Klacht ingediend, omdat het zo lang duurt. Klacht wordt niet in behandeling genomen, omdat de storing nog niet is opgelost. Vandaag dan maar gevraagd om als het niet lukt om een goed systeem te leveren te boel dan maar op te zeggen. Dit kan uiteraard, maar wel met betaling met complete jaarbedrag. Ik wordt weer terugverwezen naar de klantenservice. Ik zit nu overal op dood spoor en heb hier in huis heel veel frustratie.

Ik ben langzamerhand zo klaar met Tele2 dat ik het zonder kosten wil beëindigen. Het zou zelf fatsoenlijker zijn om het hele abonnement terug te betalen daar zij geen werkend systeem, geen klantenservice, geen klachtenservice, maar wel frustratie leveren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spamloos