Klacht: na bevestiging dat het al was betaald nog steeds drieging van incassobureau

op 30 augustus 2016 over Brillenkampioen.nl in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Op 25 juni heb ik 2 stuks brillen besteld bij de Brillenkampioen. Deze kreeg ik 28 juni binnen en heb deze betaald op 1 juli 2016 op het rekeningnummer wat vermeld stond op de factuur. De bedrag is ook afgeschreven. Op 16 augustus 2016 kreeg ik voor de eerste maal een melding van afterpay dat dit de laatste betalingsherinnering was en dat ik tot 25 augustus had om te betalen. Na de melding bij afterpay en de brillenkampioen dat het al betaald was, eist afterpay toch betaling. Nu zijn ze al zover dat ze dreigen om een incassobureau in te schakelen

Dat de brillenkampioen doorgeeft aan afterpay dat het al betaald is en dat afterpay stopt met de bedreigingen over het inschakelen van

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brillenkampioen.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brillenkampioen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goof
x