Klacht: betaling reeds gedaan

op 22 augustus 2016 over Brillenkampioen.nl in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Op 25 juni heb ik 2 stuks brillen besteld bij de Brillenkampioen. Deze kreeg ik 28 juni binnen en heb deze betaald op 1 juli 2016 op het rekeningnummer wat vermeld stond op de factuur. De bedrag is ook afgeschreven. Op 16 augustus 2016 kreeg ik voor de eerste maal een melding van afterpay dat dit de laatste betalingsherinnering was en dat ik tot 25 augustus had om te betalen. Na de melding bij afterpay en de brillenkampioen dat het al betaald was, eist afterpay toch betaling en van de Brillenkampioen krijg ik geen reactie meer. Ik heb aangeboden om het betalingsoverzicht op te sturen waarop staat dat het al was betaald. Maar zoals al eerder gemeld geen reactie.

Als de Brillenkampioen afterpay inlicht dat de betaling als is gedaan en mij hierover een melding zenden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brillenkampioen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brillenkampioen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goof