Klacht: Na betaling niks ontvangen en geen geld trug

op 11 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een stofzuiger bij wehkamp besteld

Na betaling bleek de bestelling niet te bestaan en was is me geld kwijt omdat ik een balanse rekening bij wehkamp heb en tussen de 8 dagen dat wehkamp niks heb trug gestuurd er een rekening was bijgekomen van 26,50! Ik had daarom ineens geen recht meer en wehkamp heb de 52 euro die ik voor de stofzuiger had overgemaakt naar de balanse rekening gestort en ik kan dus nu een maand lang niet stofzuigen en leef dus in een vieze kamer . Graag hoor ik van u . Mvg richard herder

Waneer wehkamp gewoon de stofzuiger alsnog naar mij verzend! Ik vraag geen geld trug maar wil wel graag in een schone kamer kunnen slapen want heb 4 maanden voor de stofzuiger gespaart en voel me echt in de zeik genomen door wehkamp . Het is ook echt het laatste wat ik ooit nog via hun bestel en raad ook vrienden aan om niks meer bij wehkamp te bestellen . Me vorige bestelling is ook al zo raar gelopen en ben het vertrouwen in wehkamp kwijt . Mvg richard herder

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedenavond, Ik vind het erg vervelend dat het is mis gegaan met het plaatsen van de bestelling. Inmiddels heb ik een verzoek gedaan aan de financiele afdeling om het bedrag naar u terug te storten. Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen op uw rekening is bijgeschreven. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Richardtijger

3 maanden geleden - Vriendelijk bedankt en hoop dat het nu wel gebeurt! Want na 3x met de klantenservice gesproken te hebben had ik het gevoel dat ik me geld gewoon kwijt was en wehkamp een smoes gebruikte om hun fouten te verbergen. Ik heb al contact gehad met de nationale vakbond en hun hopen zo spoedig mogelijk van mij te horen dat het alemaal opgelost is . Mvg richard herder

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedemiddag, De aanvraag is inmiddels in behandeling genomen, dus na verwachting staat dit binnen enkele dagen weer op uw rekening. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Inmiddels zou de betaling van deze bestelling weer op je rekening moeten staan. Is dit niet het geval, zou je ons dit dan willen laten weten via telefoonnummer 038 845 45 45? Mocht je de bestelling alsnog bij ons willen plaatsen, dan zien we deze graag tegemoet.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Richardtijger