Klacht: Na betaling niets meer gehoord van Directferries

op 14 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli heb ik een retourticket gekocht bij Direct Ferries voor een overtocht met P&O van Calais naar Dover en terug. Ik heb 173 euro overgemaakt en zou volgens de tekst op de website een bevestigings e mail krijgen . Na een paar uur nog niets ontvangen en daarom probeerde ik (binnen kantooruren) het klantenservicenummer te bellen. Dit bleek geblokkeerd te zijn. Ik ben daarna ook gaan neuzen op internet en ik blijk niet de enige te zijn met dit probleem.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik datgene krijg waarvoor ik betaald heb, de tickets voor de overtocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloempracht