Klacht: na belofte nog steeds geen geld terug

op 03 juli 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

onderstaand bericht van BVA ontvangen.
Fijn dat ze reageren, dat is al heel wat voor de berdijf ;(
maar ook deze belofte hebben ze niet waar kunnen maken
nog steeds mijn geld niet terug

Goedemorgen meneer Groeneveld,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw geen reactie heeft gekregen van onze klantenservice op uw vraag.

Uw creditering is door onze financiële afdeling ontvangen. Wij hebben bericht ontvangen dat uw creditering vandaag wordt verwerkt. U ontvangt het gehele aankoopbedrag terug op uw rekening. De verwerkingstijd is uiterlijk zeven werkdagen.

U ontvangt hierover een bevestiging van onze klantenservice.

Stan – BVA Auctions

Als ik mijn geld heb, en wellicht een keer iets van SORRY zeggen is ook wel leuk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Goedemorgen heer Groeneveld, Uw bericht is in goede orde ontvangen, echter duurt het uiterlijk zeven werkdagen voordat het aankoopbedrag op uw rekening staat. Wij hebben uw bericht nogmaals doorgezet naar klantenservice en zij zullen u een bevestiging zenden zodra het verwerkt is. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 18 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Goedemorgen heer Groeneveld,

Bedankt voor uw klacht op Klacht.nl. Uw klacht is door onze financiële afdeling is behandeling genomen en opgelost.

Wij hebben bericht gekregen dat uw creditering op 12 juli 2017 is uitbetaald. Mijn excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Stan - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Groeneveld