Klacht: Na al bijna 1,5 jaar zijn onze klachten nog niet opgelost.

op 31 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Sinds begin vorig jaar ondervinden wij problemen bij KPN, de internetlijn is zeer onstabiel en werkt kortgezegd gewoon voor geen meter. Inmiddels zijn er na mijn schatting ongeveer al bijna 300 telefoontjes gepleegd naar KPN en ongeveer 20 monteurs langs gestuurd (dit overdrijf ik helaas niet).
Inmiddels is echter van alles geprobeerd, van poortwissels tot nieuwe isra-punten en van een ploeg die de grondkabel checkt tot nieuwe modems. Dit heeft allemaal niet geholpen en heb het idee dat het er zelfs slechter van is geworden.

Het buurtschap waarin wij wonen met +- 300 bewoners hebben allemaal dezelfde problemen (langzame, onstabiele verbindingen), volgens KPN omdat wij te ver van de wijkcentrale zitten en de straatkast niet is geupgraded. Nooit is hier ook maar iets van vernieuwing doorgevoerd m.b.t. de koperkabel, wijkcentrale of andere technieken die KPN heeft. De monteurs geven dat ook allemaal aan. Nu ben ik van mening dat dit toch echt eens moet gaan gebeuren, dat waren de monteurs het ook allemaal over eens, alleen gebeurd dit niet. Alle dorpen om ons heen hebben gewoon beschikking over snel en stabiel internet, behalve hier. Ik ben nu inmiddels student en kan elke dag naar m’n oom en tante in het dorp naast ons om iets te downloaden of uploaden omdat dat ik dat hier in mijn eigen dorp in 2 jaar tijd nog niet voor elkaar krijg. Dat vind ik toch wel een beetje een slechte zaak. Nu kan ik nog wel 10 pagina’s schrijven maar ik denk dat wij allemaal weten dat er nu eens iets moet gebeuren, ik heb geduld genoeg gehad dacht ik zo, dus;

doe er nu toch eens wat aan KPN, monteurs blijven langssturen heeft geen zin meer en kost jullie onnodig geld.

Ik ben tevreden wanneer ik, maar ook de andere bewoners in het dorp beschikking krijgen over snel en vooral stabiel internet. Het maakt mij niet uit wat jullie doen, bijv. de wijkcentrale upgraden of een nieuwe plaatsen, als het internet maar snel en stabiel is. Als het bij wijze van tussen de 10-20 mb/s en !vooral stabiel! is, is het al goed genoeg.

Ik ben niet tevreden als ik het verhaal moet aanhoren dat wij een 4G-modem moeten aanschaffen, stel dat iedereen dat doet is er te weinig capaciteit en begint het verhaal opnieuw, jullie moeten het probleem nu eens bij het begin oplossen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bheusinkveld67