Klacht: na afmelding nog geld afgeschreven via automatische incasso

op 27 mei 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Een aantal maanden geleden heb ik me bij de site aangemeld om een kamer te zoeken. Kort hierna heb ik mij abonnement ook weer opgezegd. Maar nu zag ik dat er nog steeds 2 maanden later weer geld werd geïncasseerd. Waarna ik mij nogmaals afgemeld heb en contact heb geprobeerd te zoeken, maar geen reactie. Nu zie ik dat er weer geld is geïncasseerd terwijl ik al 2 keer mijn abonnement heb opgezegd. Na nogmaals het abonnement op te hebben gezegd en contact te hebben geprobeerd te zoeken. Is nu ineens mijn account niet meer geldig op de site, maar krijg ik wel nog steeds mails. En heb ik nog steeds geen contact gekregen met de site.
Kan iemand mij helpen?

Ik zou tevreden zijn als mijn abonnement nu echt wordt opgezegd. En ik mijn 60 euro die zonder mijn toestemming is geïncasseerd terug krijg!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Wolters