Klacht: Na 7mnd product niet geleverd maar wel maandelijks betalen

op 01 december 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb een toestel met abbonement bestelt na een dag kwam de simkaart binnen het toestel liet echter op zich wachten, dus heb ik het laten annuleren simkaart nooit geopend en terug gestuurd maar er werd niets geannuleerd daar kwam ik achter na dat ik me eerste factuur kreeg. Gebeld met typhone die zouden het in orde maken meer dan 100x gebeld en dit is niet overdreven ieder keer het zelfde verhaal na 5mnd krijg ik een email met we kunnen je bestelling niet annuleren je was een dag te laat! Ik stond versteld in die 5 maanden heb ik zoveel mensen bij typhone gesproken die me vertelden dat het wordt geannuleerd en alles goed was en daar heb ik ook gesprekken van want ik heb ze opgenomen. Na die 5 maanden betalen voor een abbonement die ik niet heb heb ik gezegd weet je wat stuur mijn simkaart en een toestel dan betaal ik bij dan is het voor mij daar mee af gedaan hen gaan daarmee akkoord en nu 7mnd verder betaal ik nog steeds maandelijks en heb geen toestel en geen simkaart en hoor iedere keer manager is er mee bezit ligt bij het hoofdkantoor kom op 7 maanden. En ik kan niet stoppen met betalen omdat mijn huidige abbonement ook bij Tele2 loopt en als ik die ik via typhone betaal niet meer betaal wordt mijn huidige abbonement ook afgesloten. Tot op heden nog niks voor me gedaan zolang ik betaal is het goed klantenservice zeer slecht doen niks voor je pas op met dit bedrijf! Ik denk dat mijn volgende stap social media zal zijn fb twitter etc misschien dat ze dan wel aan het werk gaan.

Ik ben tevreden als er iets wordt gedaan het maak mij niet uit wat als er maar iets word gedaan of mijn product leveren of annuleren! Dat is toch niet veel gevraagd

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zhair