Klacht: Na 7 maanden nog geen werkend e-mail

op 17 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

In juni 2006 het ik internet abonnement afgesloten bij Canal digitaal. Vanaf het begin kan ik niks met mijn e-mail. Mijn volledig naam en adres is aangemaakt als e-mail adres en dit wil ik veranderen. Helaas kan ik niet inloggen laat staan het adres veranderen. Al veel geld verspild aan telefoonkosten. De oplossingen waar ze mee aankomen werken niet! Per mail geprobeerd (via mijn oude provider) maar dan komen ze ook met een oplossing die niet werkt. Dus weer de telefoon gepakt en na lang wachten word de verbinding gewoon verbroken en ben dus weer heel wat euro’s lichter. De diensten van mijn tv komen ook bij hun vandaan en daar nooit geen problemen mee gehad maar internet / e-mail etc is gewoon een drama!

Dat iemand mij belt in de avond uren (ben ik zeker thuis) en dan gezamenlijk het e-mail gebeuren direct in orde maken!

KLACHT OPGELOST!!!!!!!! ECHT NIET, ZE HEBBEN HELEMAAL NIKS GEDAAN

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 21 januari 2014 om 14:54 geantwoord

Beste,
Wij hebben u op 17-01-2014 bericht over het inloggen op mijnCanalDigitaal.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht dat niet het geval zijn dan horen wij dat graag of u kunt contact opnemen met onze telefonische klantenservice 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Giessenburg