Klacht: Na 6 weken nog steeds geen nieuwe stuurden !

op 10 oktober 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar weken na aflevering kwam er speling in de verstelbare stuurpen, dealer in Assen bezocht. Conclusie nieuwe bestellen want is niet goed.

Nu begint de soap: na eindeloze smoesjes en blablablabla verhalen en uitvluchten, van de overigens aardige mensen van de servicedesk, is er nog steeds geen oplossing. En laten ze ons gewoon met een onbetrouwbare fiets verder modderen.

Dankzij de dealer in Assen krijg ik wel een duidelijk verhaal wat er aan de hand is bij Fietsenwinkel, maar echt niet van hen. En de belofte om de leidinggevende te laten terug bellen is ook een leugen gebleken.

Fietsenwinkel neem je verantwoordelijkheid !!!!! En lost het op. !

Gewenste Oplossing:

Als er een monteur op de stoep staat en terplekke er een nieuwe en veilige stuurpen op zit voor het eind van deze week.!
Dus voor vrijdag 14 oktober.

Kom op mensen laat eens zien dat de beloofde service je echt wat waard is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 11 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luitzen Planting,

Bedankt voor uw feedback. Als een fietsonderdeel onder garantie vervangen moet worden, bestellen we dit direct voor u. We zijn hierin echter afhankelijk van de leverancier. We hebben de stuurpen vandaag geleverd en gaan ervan uit dat uw fiets nu snel in orde is.

Met vriendelijke groet,
Hester - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lpl