Klacht: Na 5 jaar kapotte printplaat remeha calenta 40c ketel.

op 20 april 2017 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op onze ketel kregen wij steeds storing code E36. Onze eigen installateur kon dit niet oplossen. Vanuit Remeha is er een monteur geweest en bleek de printplaat defect te zijn. Nu valt dit blijkbaar niet onder garantie en krijgen wij een rekening van €365,- van onze eigen installateur die de kosten die hij van Remeha heeft gekregen aan ons doorbelast.
Ik vind het nogal snel dat de printplaat vervangen moet worden voor een ketel van 5 jaar oud. Je mag toch verwachten van een ketel van €2000,- dat dit langer mee gaat.
Onze installateur verwijst ons door naar Remeha.
Zelf gebeld met​ Remeha maar die kunnen ons niet helpen aangezien​ dit via de installateur moet.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen wij oplossing van Remeha voor de rekening die we hebben gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 25 april 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kevinvanhengel