Klacht: Na 4 maanden klacht nog steeds niet opgelost

op 19 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb op 30 januari 2020 een klacht ingediend over de brutale en respectloze klantenservice die mij te woord heeft gestaan. Op de webiste en in reactie geeft cheaptickets aan dat mijn klacht serieus wordt genomen en dat ik zo snel mogelijk een reactie kan verwachten. Serieus wordt mijn klacht niet genomen en zo snel mogelijk ook niet want wij zijn nu 4 maanden verder en er is niks met mijn klacht gebeurd.

Mijn klacht gaat over de klantenservice en de eticket die niet is opgestuurd waardoor mijn moeder en broertje naar schiphol zijn afgereisd en niet mee konden met de vlucht.

Ik heb mijn klacht ingediend voor de coronacrisis en toen al gaven jullie aan dat jullie het buitengewoon druk hadden. Dit is nu de 4e keer dat ik dezelfde klacht indien en telkens de reactie krijg dat ik geduld moet hebben en ik zo snel mogelijk een reactie krijg.

Boekingsnummer: CHNL-17025854

Een antwoord als: uw klacht wordt serieus genomen en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie is niet meer acceptabel na 4 maanden wachten.

Als het doel van cheaptickets is dat bij het telkens uitstellen van een reactie de klant het vervolgens zak raakt, het erbij laat zitten en geen oplossing meer wenst dan kan ik jullie verklappen dat jullie het in mijn geval mis hebben. Na 4 maanden wacht ik nog steeds op een gewenste oplossing.

Gewenste oplossing: Binnen 1 week is mijn klacht uitgezocht en opgelost.

Het telefoongesprek met desbetreffende medewerker wordt teruggeluisterd en er wordt geconcludeerd dat de medewerker brutaal en respectloos was, tegen mij heeft geschreeuwd en heeft opgehangen terwijl het gesprek nog niet was afgelopen. Tegen de medewerker moeten maatregelen genomen worden: ontslag indien mogelijk als er meerdere klachten tegen medewerker zijn ingediend, wat ik wel verwacht, of medewerker krijgt een cursus hoe je respectvol met je medemens om gaat, vooral als je ergens in dienst bent. Samen met welgemeende excuses zie ik dit als gewenste oplossing voor wat betreft de klacht over de klantenservice. Daarnaast ben ik niet tevreden over de eticket die niet is aangemaakt waardoor mijn moeder en broertje naar schiphol zijn afgereisd en niet meekonden met de vlucht. Een oplossing hiervoor laat ik aan cheaptickets over.

Alle klachten die gemeld zijn door sam12