Klacht: Na 3,5 maand nog niks ontvangen

op 19 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vermits ik nergens contact kan opnemen met de klantenservice probeer ik het langst deze weg. Ik bestelde op 2 januari een laptopcover en een verlengkabel voor mijn hoofdtelefoon en heb deze nog steeds niet ontvangen. Na 3,5 maand is mijn geduld echt wel op. Wat is er met mijn bestelling gebeurd ? Ik heb in het verleden reeds vele (succesvolle) bestellingen gedaan maar nu ben ik toch wel wat teleurgesteld…

Hopelijk snel een oplossing !

Gewenste Oplossing:

Dat deze goederen zo snel mogelijk geleverd worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door skupaj