Klacht: Na 3 weken nog niet bezorgd

op 01 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Na adreswijziging van Galmheuvel 10 naar Kronehoef, Kloosterdreef 23 K314, wordt de krant nog steeds niet bezorgd.
Graag correctie op het bezorgen, alsmede compensatie voor niet geleverde diensten.

Wanneer de krant dagelijks zoals belofte is, wordt bezorgd in de brievenbus van appartement # 314 @ Kloosterdreef 23, Eindhoven t.a.v. Mw. W.P.J. Wijne-van de Wiel

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:28 geantwoord

Geachte mevrouw Wijne-van de Wiel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet op orde is sinds de adreswijziging.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie heeft u gisteren telefonisch contact met ons gehad hierover. Zoals met u besproken was doen wij er alles aan op de bezorging binnen de kortste keren weer op het gewenste niveau te krijgen.

Ter compensatie verlengen wij de volgende betaalperiode met het aantal dagen dat u de krant niet ontvangen heeft, zodat u alsnog alle kranten krijgt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te melden. Dit kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Wijne