Klacht: na 3 jaar en 1 mnd gaat de tv niet meer aan

op 02 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonouders hebben op 18-11-2010 een tv gekocht en op 20-1-2014 houd ie er spontaan mee op dit vind ik wel heel erg snel voor een tv van philips dat betekend dat hij maar 3 jaar en 1 mnd mee gaat dit vind ik toch wel heel erg kort we hebben het over een philips 42 PFL 3605/12. Heeft iemand dit ook zo snel meegemaakt en wat heeft Philips hiermee gedaan ???

Gewenste Oplossing:

Dat mijn schoonouder (beide 80 jaar ) hiervoor een vergoeding krijgen. Want wij hebben nu maar alvast een nieuwe philips TV gekocht want je kunt die mensen niet zonder tv laten zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 03 februari 2014 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Dank voor uw bericht. We raden aan om contact op te nemen met de helpdesk voor verdere info. Het toestel kan dan ingeboekt worden voor reparatie.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wimmela