Klacht: Na 2 weken nog steeds aan het wachten op de bestelling

EvK1995 op 05 april 2018 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden heb ik 2 mascara’s gekocht via de site van Yves Rocher. Ze beloven dat een pakket binnen 48 uur geleverd wordt. Na één week had ik nog steeds niets ontvangen en ik heb niet eens een bevestiging of een klantnummer gekregen. Bij de klantenservice wisten ze me te vertellen dat er een storing was en dat mijn pakket klaar stond om verzonden te worden. Ze zou er voor me achteraan gaan. Nu, weer een week later, hetzelfde probleem. Nog steeds geen klantnummer, bevestiging of pakketje. Opnieuw de klantenservice gebeld en krijg hetzelfde verhaal. Er is nog steeds een storing en ze gaat er voor me achteraan. Wat is dit voor onzin Yves Rocher

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje eindelijk binnenkrijg met een manier om dit goed te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door