Klacht: Na 2 maanden aankoopbedrag nog niet retour

DvvdGN op 25 februari 2021 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Intertoys, wat een slechte service! Ik wacht al sinds december 2020 op mijn geld van een order wat op 28-12-2020 geretourneerd is door mij en door jullie ontvangen is op 30-12-2020. Ik kan telefonisch niet te woord worden gestaan volgens een medewerker van de klantenservice en kan dus alleen maar mailen met de klantenservice. Al 5 keer is er heen en weer gemaild en nog steeds zonder resultaat. Elke keer wordt er door een andere medewerker gereageerd en dan ook nog met de mededeling geduld te hebben. Ik heb via de mail al 2x verzocht om gebeld te worden en ook dat wordt niet opgepakt. Sterker nog; er wordt via de mail nu helemaal niet meer gereageerd. Ik heb jullie op 17-2-2021 een mail verzonden en tot op de dag van vandaag gewoon geen reactie. Laat staan mijn geld. Onbeschoft gewoon! Er stond toentertijd op de website dat je je aankoopbedrag binnen 1-4 werkdagen terug krijgt en inmiddels staat er op de website 10 werkdagen. Gerekend vanaf 30-12-2020 had ik al lang en breed mijn geld terug moeten krijgen. 2 maanden zijn inmiddels verstreken! Schandalig!

z.s.m. MIJN geld terug en een compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DvvdGN