Klacht: Na 14 jaar

op 02 mei 2016 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Vorige week een deurwaarder aan de deur van bsr 1700 euro dat wij moeten betalen.tranen in mn ogen zoeken waar het dan van was let wel cz premie van 1997 tot 2002 dat niet betaald zou zijn.14 jaar later uit het niets mijn post van 14 jaar geledwn heb ik natuurlijk niet meer.mijn man is niet onvindbaar geweeat ofzo en heeft gewoon altijd gewerkt maar toch 14 jaar terug geen beslag of iets.net cz gebeld op advies van rechtsbijstand die kunnen helemaal niets vinden en ook deze mevrouw vond het erg raar dat na 14 jaar ik ineens iets hoor.oke BSR gebeld wat een nare vrouw ja verjaring is 20 jaar en op 10 december 2002 is de deurwaarder aan de deurgeweest om een brief achter te laten.ik zeg precies 2002 en nu pas hoor ik iets ja het is over genomen bazuin en partners blabhbal ik vertelde haar dat ik een advocaat ga in schakelen waarop ze geirriteerd vertelde dat is goed hoor ik stuur u een brief en dan kunt u in verweer gaan bij de rechtbank. Raar verhaal

Als dit gewoon als onterecht wrd beschouwd omdat er 14 jaar lang geen stappen zijn onder nomen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CRMS