Klacht: Na 10weken nog geen iphone 7 plus 32gb black

op 30 november 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Iphone 7 plus 32gb na 10weken nog niet leverbaar

Iphone 7 plus 32gb black nog steeds niet geleverd na bijna 9 weken!!!!

Op 17 September de Iphone 7 plus 32gb black besteld en tot nu toe nog steeds niet geleverd gekregen! Op de pagina stond een levertijd van 2 tot 4 weken. Nu 3 weken op rij telefonisch contact gehad en steeds hetzelfde antwoordt “de verwachting is deze week of volgende week”, maar nog steeds geen bevestiging, of het echt deze week gaat worden? Wordt er wel doodmoe van!!
Het is nu 11-11-2016 nog steeds geen duidelijk antwoord vwb levering vd iPhone.
Wat me wel opgevallen is op de site.. dat het per provider de levertijden verschillen… mijn bestelling geld voor een tmobile en als je dezelfde bestelling doet maar dan bijvoorbeeld als provider Tele2 dan duurt het bij de laatste maar 1 tot 2 werkdagen.
Het is nu 16-11-2016 weer gebeld nog steeds geen zicht wanneer geleverd wordt. Apple krijgt de schuld .. bij de vraag waarom bij een andere provider wel geleverd kan worden op kortere termijn kreeg ik het antwoord ” is dat zo, daar weet ik niks van” maar ik heb het wel van jullie site!!!
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ze misleidende reclame gebruiken… zet dan gewoon tijdelijk niet leverbaar en niet iets schimmigs 2-3 weken en dan daarna verwijzend naar de tekst daaronder dat gebleken is dat Apple niet tijdig uitleverd. Mijn verlengde abbo is inmiddels ingegaan… ik heb met T-mobile hierover gebeld. En zij zouden het in orde kunnen maken dat ik alsnog een nieuw toestel zou kunnen bestellen onder dezelfde condities als nu. Maar dan wel via T-mobile. GSMWEB is verplicht mijn bestelling en ook de verlenging te cancelen bij mijn provider ook al zeggen ze van niet!!!
Nu is het reeds 30-11-2016. En blijken ze telefonisch niet te bereiken. Wat ik niet snap.. is dat wanneer je via hun eigen site maar dan een andere provider kiest (tele2) hetzelfde toestel geleverd kan worden op 1-2 weken. Terwijl ze weten dat er ook mensen Zoals ik al meer dan 2maanden zit te wachten. En daarbij het nieuwe abonnement al betaal, zonder gebruik te kunnen maken van het nieuwe toestel. Is wel 10€ p/m meer dan het oude abonnement.

Dat ze nu eindelijk mijn toestel leveren. En het te veel aan abbo betaalde restitueren.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Houw66