Klacht: na 1 maand is het bad nog niet afgewerkt

op 22 mei 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 25 april is een instap-zitbad geplaatst.
Er kwam alleen kokend water of ijskoud water uit de douchekop.
Na héél veel telefoontjes kwam er een andere monteur.
Die constateerde: de leidingen zijn niet goed verbonden…
Oplossing? Hij heeft de kraan ONDERSTEBOVEN gemonteerd.
Ik kon dus douchen! Na weer verschillende telefoontjes kwam monteur
nr. 1…probleem verholpen? NEE! de kraan zit scheef en één van de
leidingen lekt. Weer vele keren gebeld…tot nu toe: niets.

Gewenste Oplossing:

Als de kraan recht zit, de leiding niet meer lekt en de boel goed
is afgewerkt

een video/foto kan ik niet bijvoegen
daar heb ik de apparatuur niet voor

Reactie van de melder van de klacht cothedij

3 maanden geleden - Ik zal u verschillende kopiën toesturen. Vanaf het begin klopt er niets van o.a. de rekeningoverzichten. Het lijkt alsof uw administratie niet in orde is. Het intake-gesprek was in maart, zoekt u dat eens op! Ik heb een aanbetaling gedaan [17-03], dat is een totaal ander bedrag, dan op de rekening staat. Verder dit: als ik een dom oud vrouwtje was geweest, lag ik nu met brandwonden in het ziekenhuis!!!!! Heb ik excuses gekregen? NEE. Ik hoop, dat er een eind komt aan deze BAD-SOAP. Groetend, C.v.d.Veen-Dijkstra.

Reactie van de melder van de klacht cothedij

2 maanden geleden - Of het helpt? Ik betwijfel het. Na een aangetekende brief met drie eisen: 1. excuses 2. een goed rekening-overzicht 3. De kraan en glijstang RECHT monteren Zijn de punten 1 en 2 "opgelost", al vind ik mondelinge excuses erg magertjes. Maar punt drie.........juist NIETS. Wat een waardeloze zaak is die practicomfort. Groetend, Cv.d.Veen-D.

Alle klachten die gemeld zijn door cothedij