Klacht: Na 1 jaar nog steeds niets terug gekregen.. geen geld en geen schoenen

op 16 december 2012 over Sports24 in de categorie Sportwinkel

Ik heb vorig jaar december een paar nike air max schoenen besteld op running24.nl (sports24.nl)
Deze heb ik nooit ontvangen, zei hadden de smoes dat ze niet op voorraad waren. na 3 maanden mailen en bellen en mij aan de kant schuiven gebeurde er maar niks.
Ik heb deze klacht eerder op deze website beschreven en begin november kreeg ik eindelijk reactie vanuit sports24.
Zei gaven op deze website aan het probleem te hebben opgelost, DUS NIET!
Ik heb een 06 nummer gekregen van een van de medewerkers Stef. die ik vandaag eindelijk aan de lijn kreeg! hij probeerde mij gerust te stellen dat het allemaal goedkwam en hij het probleem bij de boekhoudster neerlegde.
Ik voel me nog steeds aan de kant geschoven en heb het gevoel dat ik nog steeds naar mijn geld en schoenen kan fluiten.

Bestel dus nooit bij deze oplichters!
Ik houd jullie op de hoogte als dit echt wordt opgelost door hun.

Teun.

Geld terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sports24 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sports24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sports24

Heeft op 20 december 2012 om 14:42 geantwoord

Geachte Klant,

Uw klacht is reeds opgelost door onze klachtafhandeling.

Wij sluiten de klacht bij deze.

Voor meer informatie kunt u mailen met klacht@sports24.nl

Afd. Customerservice

Reactie van de melder van de klacht alpinestar

6 jaren geleden - Dit is nu de 2de klacht die ik op deze website plaats. Sports24 zegt nu ook voor de 2de mijn klacht te hebben opgelost. DIT IS NIET WAAR! Ik heb nog steeds geen geld. en ook geen schoenen. Ze sturen me van boekhoudsters naar secretaresses naar contactpersonen, al deze oplichters zeggen mij te helpen met mijn probleem.. ALLEMAAL NEP! Ik dacht mijn geld nu eindelijk terug te krijgen, maar dit kan ik echt vergeten

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sports24 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door alpinestar