Klacht: Vlucht geannuleerd, mytrip is niet bereikbaar

op 01 juli 2020 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een vlucht geboekt via Italië. Deze vlucht is inmiddels geannuleerd vanwege Corona. We krijgen al 2 dagen een bericht om contact op te nemen met Mytrip zelf voor het boeken van een nieuwe vlucht of het krijgen van een refund. Echter, na meerdere pogingen zijn ze helemaal niet bereikbaar! Ook gezocht naar een e-mailadres maar die hebben zei ook niet. Ik wil graag z.s.m. mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een refund krijg van de geboekte tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PNR